Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
Zie je iets wat niet door de beugel kan, stuur dan een Privé Bericht naar een Administrator,
of gebruik de "Melden" Knop onder een post.
Bugs en fouten kun je aangeven in deze thread of stuur een Administrator een Privé Bericht.
![]() ![]() |
Oct 2 2009, 02:17 PM
Bericht
|
|
|
Null object ![]() Groep: Full Members Berichten: 2 Sinds: 2-October 09 Lid Nr.: 7,159 |
Hallo
Ik probeerde laatst en vandaag om het password van mijn Bram account te resetten maar liep tegen wat moeilijkheden aan. Eerste stap gaat goed, gebruikeersnaam en de code invullen. Mailtje komt binnen met valideer informatie. Daarnaa gaat het mis, komt op een pagina terecht met weer zo'n code veldje, alleen is de cell waarin hij staat bijna dicht zodat je alleen de bovenkant van het codevlakje ziet. (met een beetje creatief slepen is de code te lezen in de drag en drop versie, dan met tab springt hij naar het invulveld) code ingevoerd en hij gaat verder. Vervolgens krijg ik een leeg emailtje: "Met vriendelijke groet, Het C4DNexus team. http://c4dnexus.nl/forums/index.php" Vervolgens weet ik niet wat de site van mij password gemaakt heeft vandaar tijdelijke account |
|
|
|
Oct 2 2009, 02:47 PM
Bericht
|
|
|
Infinite Light ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Full Members Berichten: 1,222 Sinds: 2-February 07 Lid Nr.: 715 |
Klopt.. had ik eerst ook. Voor een handmatige reset moet je even een mailtje sturen.
nexus@c4dnexus.nl -------------------- "Imagination is more important than knowledge." - einstein
Rogier Vogels |
|
|
|
Oct 2 2009, 03:07 PM
Bericht
|
|
|
Null object ![]() Groep: Full Members Berichten: 2 Sinds: 2-October 09 Lid Nr.: 7,159 |
Ok zal ik doen. Ik dacht ik meld het even
|
|
|
|
Oct 2 2009, 05:34 PM
Bericht
|
|
![]() obi-wan-marcvzkenobi Groep: Root Admin Berichten: 1,331 Sinds: 3-August 06 Lid Nr.: 11 |
Jup, er zitten nog wat fouten in dat systeem..
Zal er eens een keer voor gaan zitten. Tot die tijd gewoon mailen naar nexus@c4dnexus.nl of support@c4dnexus.nl of helpdesk@c4dnexus.nl of crew@c4dnexus.nl of help@c4dnexus.nl of info@c4dnexus.nl Hoe dan ook, je mailtje komt binnen en dan is t zo opgelost. Graag wel mailen met het adres waarmee je bent aangemeld op nexus. Dan weten we dat jij ook echt de eigenaar van t account bent. -------------------- |
|
|
|
May 28 2010, 07:40 PM
Bericht
|
|
![]() Loft Nurb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Full Members Berichten: 366 Sinds: 2-April 08 Van: Leuven Lid Nr.: 2,594 |
Ik had hetzelfde voor, nuja ik heb hetzelfde voor maar ik ben op mijn passwoord gekomen dus mijn account is in orde
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 9th September 2010 - 06:08 PM |