Ja hij leeft nog, wel wat minder actief op het forum maar ik dacht laat ik toch is een update geven. Wellicht dat jullie het leuk vinden om te weten dat ik het prima maak en ik dit jaar m'n rijbewijs gehaald heb, en nog veel belangrijker, m'n VWO-papiertje. Ik heb me inmiddels ingeschreven voor Bouwkunde op de Technische Universiteit in Delft, waar ik vanaf 1 september als student rond zal huppelen.
Verder ben ik eigenlijk wat actiever op 2D gebied en ik hiermee op www.pimtim.com al heel wat prijsjes mee heb kunnen winnen. Mijn ontwerpen bleven niet onopgemerkt en ik werd zelfs gevraagd voor een interview; klik hier
Ik heb ook een (heel simpel) digitaal portfolio opgebouwd waarin ik een selectie heb gemaakt, ik wil deze op niet al te lange termijn ook nog wat uitbreiden met wat 3D-realisaties die ik ooit gecreëerd heb. www.pi-vo.nl
wellicht dat jullie het leuk vinden om m'n 'dump-locatie' te bekijken, waar een allegaartje aan images op te vinden is; 3D, 2D, Posters, schoolprojecten enz. Dump
Reacties zijn van harte welkom, (opbouwende) kritiek uiteraard ook!
This post has been edited by PvdV: 08 July 2010 - 09:54 PM

Help