IPB

Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

In deze thread heb je de gelegenheid om je portfolio en je CV te laten zien, zodat mede c4d-ers en potentiële opdrachtgevers/klanten inzicht krijgen in je persoonlijke mogelijkheden. Let op: Wees voorzichtig met persoonlijke informatie te verspreiden via internet! Zou je ervoor kiezen om een CV op te stellen, houdt deze dan globaal, je hoeft niet in detail te gaan met namen, adressen en telefoonnummers ed.

Reply to this topicStart new topic
> PiVo, Portfolio
PvdV
plaatsen Jul 8 2010, 09:52 PM
Bericht #1

Sweep Nurb

Groep: Full Members
Sinds: 24-July 07
Lid Nr.: 1,407

Dag mensen van het goede leven!

Ja hij leeft nog, wel wat minder actief op het forum maar ik dacht laat ik toch is een update geven. Wellicht dat jullie het leuk vinden om te weten dat ik het prima maak en ik dit jaar m'n rijbewijs gehaald heb, en nog veel belangrijker, m'n VWO-papiertje. Ik heb me inmiddels ingeschreven voor Bouwkunde op de Technische Universiteit in Delft, waar ik vanaf 1 september als student rond zal huppelen.

Verder ben ik eigenlijk wat actiever op 2D gebied en ik hiermee op www.pimtim.com al heel wat prijsjes mee heb kunnen winnen. Mijn ontwerpen bleven niet onopgemerkt en ik werd zelfs gevraagd voor een interview; klik hier

Ik heb ook een (heel simpel) digitaal portfolio opgebouwd waarin ik een selectie heb gemaakt, ik wil deze op niet al te lange termijn ook nog wat uitbreiden met wat 3D-realisaties die ik ooit gecreëerd heb. www.pi-vo.nl

wellicht dat jullie het leuk vinden om m'n 'dump-locatie' te bekijken, waar een allegaartje aan images op te vinden is; 3D, 2D, Posters, schoolprojecten enz. Dump

Reacties zijn van harte welkom, (opbouwende) kritiek uiteraard ook!

Dit bericht is bewerkt door PvdV: Jul 8 2010, 09:54 PM
Go to the top of the page

+Quote Post
Rupart
plaatsen Jul 9 2010, 08:00 AM
Bericht #2

Loft Nurb

Sinds: 22-September 09
Van: Eindhoven
Lid Nr.: 7,155

Tof man.

Je hebt zeker talent, leuk om dat interview te lezen. Je 3D kan ik niet echt over oordelen, daar zie ik te weinig van en wat er op je dumpsite staat is niet helemaal af.

Maar... als je op je 18e dit niveau al haalt ben ik heel benieuwd wat dat gaat opleveren als je klaar bent met studeren!

Complementen iig super.gif

+Quote Post
4D-Magician
plaatsen Jul 9 2010, 10:21 AM
Bericht #3

Hypernurb

Sinds: 1-November 06
Lid Nr.: 46

Gefeliciteerd met je rijbewijs en diploma! cheerio2.gif Verder ben ik het wel eens met wat hierboven is geschreven. En Delft is natuurlijk een hele leuke stad om te studeren wink.gif

+Quote Post
doubledope
plaatsen Jul 9 2010, 10:41 AM
Bericht #4

Nexus Cabaretier
Groep icoon

Groep: Administrators
Sinds: 4-August 06
Van: Groningen
Lid Nr.: 12
Link naar Award winnaars
Link naar alle portfolio's. Link naar alle portfolio's.

Geleficiteerd up.gif
ik zie nog zeker ruimte om je 3D visuals verder uit te ontwikkelen, al was het maar de presentatie, maar die 2D logootjes zijn veelal toch wel erg kek.
Succes lach.gif

--------------------

+Quote Post
PvdV
plaatsen Jul 9 2010, 06:12 PM
Bericht #5

Sweep Nurb

Sinds: 24-July 07
Lid Nr.: 1,407

Ik wil m'n 3D ook zeker verder ontwikkelen, ik struikel alleen over m'n gebrek aan kennis van c4d.. Ik moet meer tutorials doen, er veel meer mee werken. Ik kom nu niet veel verder dan het extruden van een illustrator bestandje en het toepassen van enkele simpele nurbs; Voegt wel wat toe aan de presentatie en je krijgt men er enthousiast mee. Zo heb ik op pimtim ook een ontwerp gemaakt voor een 'draadjes-bedrijf' (zie hieronder); helaas had de opdrachtgever geen smaak en ging hij voor een ordinair lelijk ontwerp zucht.gif (haha, sorry).

Ik zit momenteel (meer dan) fulltime op het kantoor bij een van de grootste bloembollenbedrijven hier in de streek; 's avonds tijd voor ontspanning; helaas kan ik modeleren nog niet ontspannen noemen, omdat dit nog veel te moeizaam gaat. Jaja, ik weet het, het kost tijd en dan heb je ook zeker wat, af en toe droom ik van 'kingcoma-snoepjes' king.gif, of het exporteren en importeren van creativiteit en kennis.. maargoed, eerst maar is kijken wat ze me op de TU te bieden hebben. Ik heb overigens héél lang getwijfeld tussen de studie Industrieel Ontwerpen en Bouwkunde, de toekomst in IO was me te onzeker en de studie toch wat 'vaag'. Bouwkunde brengt AutoCAD, IO brengt SolidWorks.. In beide studies kan het bezitten van enige C4D kennis alleen maar in je voordeel werken, ik ga m'n best doen!

Wees Gegroet,

Pim

Dit bericht is bewerkt door PvdV: Jul 9 2010, 06:13 PM

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

RSS Print Versie Actuele tijd: 8th September 2010 - 12:17 PM