Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Jul 30 2010, 09:13 AM
Bericht
|
|
![]() Cube ![]() ![]() ![]() Groep: Full Members Berichten: 89 Sinds: 26-April 09 Van: Rotterdam Lid Nr.: 7,057 |
Zat een beetje te spelen met de soundeffector, echt een leuk dingetje.
Helaas zit je al snel weer aan positie,rotatie en scale vast als verander mogelijkheden voor je objecten. Ik wil gewoon een waarde tussen 0 en 100% en die koppelen aan wat dan ook binnen mn scene. Dus ik dacht, ik lees de waarde uit die de soundeffector genereerd. Dat zal een 0% - 100% waarde zijn lijkt me. Is die uit te lezen via Xpresso? Ik heb geen output benaming hiervoor gevonden Ik kon het niet vinden, dus ik dacht ik maak een tussenoplossing: Soundeffector beinvloed Y waarde object, die Y waarde lees ik dan weer uit via Xpresso. Helaas moet het object in een Cloner staan voor de soundeffector. Maar objecten binnen cloners kan je niet uitlezen. Tenminste, kan wel, maar de Y waarde daarvan is een constante waarde. Boehoe. Ik doe weer moeilijk, wat ik wil is een groep animaties aansturen dmv geluid. Ik wil dus een aantal user data 0-100% schuifjes aantsturen, die op hun beurt weer een aantal animaties aansturen. Verlos me... Dit bericht is bewerkt door jur: Jul 30 2010, 09:14 AM |
|
|
|
Aug 1 2010, 09:01 PM
Bericht
|
|
![]() Loft Nurb Groep: NexusTeam Berichten: 426 Sinds: 17-December 08 Van: The Creative Factory Rotterdam Lid Nr.: 4,757 |
-------------------- We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say ekki-ekki-ekki-pitang-zoom-boing!
IS3D visualisatie | animatie | design |
|
|
|
Aug 1 2010, 09:30 PM
Bericht
|
|
![]() KantineJuf Groep: Administrators Berichten: 2,134 Sinds: 23-February 07 Van: Achterveld Lid Nr.: 841 |
|
|
|
|
Aug 4 2010, 01:06 PM
Bericht
|
|
![]() Cube ![]() ![]() ![]() Groep: Full Members Berichten: 89 Sinds: 26-April 09 Van: Rotterdam Lid Nr.: 7,057 |
Hehe..
Het moet kunnen met een data node die data uitleest uit een sound effector.. Kga nog op onderzoek |
|
|
|
Aug 4 2010, 02:58 PM
Bericht
|
|
![]() Loft Nurb Groep: NexusTeam Berichten: 426 Sinds: 17-December 08 Van: The Creative Factory Rotterdam Lid Nr.: 4,757 |
-------------------- We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say ekki-ekki-ekki-pitang-zoom-boing!
IS3D visualisatie | animatie | design |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 9th September 2010 - 06:13 PM |